Portal Rasmi
Bil. | Pertanyaan/Cadangan | Maklumbalas |
---|---|---|
1. |
ADUAN : SOP TAMBAH NILAI YANG TIDAK MESRA PENGGUNA DI LEBUHRAYA SILK ABDUL HANAN 14/05/2020 |
Bagi membendung penyebaran wabak Covid 19, pihak SILK tidak menyediakan… |
2. |
CADANGAN : memasang kon untuk memisahkan pengguna untuk laluan ke ELITE dan ke NKVE (Klang). Nor Khairulbariyah 13/03/2020 |
Berhubung cadangan pengadu, dimaklumkan bahawasanya sebelum ini Pihak PLUS (Lebuhraya… |
3. |
ADUAN : Kenderaan 'safety vihecal' menghalang laluan jalan dari km47 hingga km118 dari arah johor Bahru ke kuala lumpur SUPAYYAH 06/03/2020 |
Untuk makluman tuan, semakan telah dibuat dan mendapati terdapat kerja-kerja… |
4. |
PERTANYAAN : PERMOHONAN KEBENARAN PEMASANGAN PAPAN TANDA DI SUSUR KELUAR TOL TANGKAK (S2) JOHOR SYED IBRAHIM BIN SYED NOH 24/02/2020 |
Untuk makluman, permohonan untuk mendirikan struktur paparan iklan perlu dibuat… |
5. |
PERTANYAAN : Kebenaran kedua ibubapa mangsa melihat rakaman kemera litar tertutup (CCTV) Ahmad Jamalullail 19/02/2020 |
Untuk makluman, sebarang maklumat atau rakaman imej kamera litar tertutup… |
6. |
ADUAN : Aktiviti 'lifting' secara tidak selamat. Kenderaan awam lalu dibawah kawasan lifting Ahmed Fadzil bin Mustafa Kamal 12/02/2020 |
Pihak perhubungan awam SPE telah menyiasat dan meneliti aduan yang… |
7. |
ADUAN : Multiples e-wallet Charges for Tol Fee at Plaza Tol Gombak AFZAN SHAARI 11/02/2020 |
Untuk makluman, hasil siasatan aduan ini adalah berkaitan “late charge”… |
8. |
Cadangan : Kesesakan trafik keluar ke tol Putra Mahkota dari lenuhraya PLUS - Pihak LLM perlulah buat kajian kesesakan dan penyelesaian Ibrahim Mohd Amin 03/02/2020 |
Terlebih dahulu pihak Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM) dan pihak konsesi… |
9. |
Scam on TNG cash back Guan Yen Ching 14/01/2020 |
Based on our campaign T&Cs, the RM5 complimentary value must… |
10. |
Aduan Caj Berlebihan Jambatan Pulau Pinang 1 Lawrence,Chong Boon Kai 08/01/2020 |
Adalah dimaklumkan kadar diskaun 20% bagi pelanggan yang menggunakan Sistem… |