Portal Rasmi
Bil. | Pertanyaan/Cadangan | Maklumbalas |
---|---|---|
1. |
Harap pihak PLUS naik taraf lorong SMART TAG Berita Harian 01/06/2017 |
Terlebih dahulu, pihak PLUS memohon maaf atas kesulitan yang dihadapi… |
2. |
Aduan :Pembayaran balik Touch N Go
Gan Kim Jin 13/03/2017 |
Pihak LLM dan PLUS mengambil maklum akan perkara ini. Untuk… |
3. |
Aduan: Pengguna Motosikal Tidak Menggunakan Laluan Motosikal Di Lebuhraya Kesas. Ragu 10/01/2017 |
Pihak KESAS dengan kerjasama Polis DiRaja Malaysia (PDRM) kerap melaksanakan… |
4. |
Pertanyaan: Proses kerosakan SmartTAG yang dalam tempoh warranty perlu menunggu selama sebulan untuk pembaikan. Noraini Hizam 09/06/2016 |
Pihak Touch 'n Go Sdn Bhd memohon maaf di atas… |
5. |
Cadangan: Mohon penyusunan semula lorong Touch ‘n Go & SmartTAG bagi mengelakkan kesesakan trafik dari tol jalan duta arah utara. Mohd Nasir Din 13/05/2016 |
Untuk makluman, pihak PLUS sedang menjalankan kerja-kerja penambahan tiga (3)… |
6. |
Cadangan: Mohon laluan lurus Lebuhraya Karak. Beras Pulut 10/02/2016 |
Terlebih dahulu pihak LLM mengucapkan terima kasih atas keprihatinan berhubung… |
7. |
Cadangan: Mohon laluan lurus Lebuhraya Karak. Beras Pulut 10/02/2016 |
Terlebih dahulu pihak LLM mengucapkan terima kasih atas keprihatinan berhubung… |
8. |
Pertanyaan: Mohon pihak Touch ‘n Go membaik pulih sistem e-statement. Ibrahim Yaacob 23/10/2015 |
Mohon menghubungi TNG Careline sekiranya terdapat kelewatan memuat naik transaksi… |
9. |
Cadangan: Mohon mempertimbangkan pembayaran tol untuk orang OKU. Mohamed Daud 24/08/2015 |
Kerajaan pada masa kini tidak memberikan sebarang rebat/ pengecualian tol… |
10. |
Cadangan: Mohon pembesaran stesen minyak Petronas R&R Gambang. Beras Pulut 10/07/2015 |
Untuk makluman, jumlah pengguna lebuh raya meningkat melebihi 70% daripada… |