Portal Rasmi

LEMBAGA LEBUHRAYA MALAYSIA

Hotline Info Trafik: 1800-88-7752 Tel: 603-8738-3000

Arkib

Bil. Pertanyaan/Cadangan Maklumbalas
1. Harap pihak PLUS naik taraf lorong SMART TAG


Berita Harian 01/06/2017

Terlebih dahulu, pihak PLUS memohon maaf atas kesulitan yang dihadapi…
Seterusnya


2. Aduan :Pembayaran balik Touch N Go


Gan Kim Jin 13/03/2017

Pihak LLM dan PLUS mengambil maklum akan perkara ini. Untuk…
Seterusnya


3. Aduan: Pengguna Motosikal Tidak Menggunakan Laluan Motosikal Di Lebuhraya Kesas.


Ragu 10/01/2017

Pihak KESAS dengan kerjasama Polis DiRaja Malaysia (PDRM) kerap melaksanakan…
Seterusnya


4. Pertanyaan: Proses kerosakan SmartTAG yang dalam tempoh warranty perlu menunggu selama sebulan untuk pembaikan.


Noraini Hizam 09/06/2016

Pihak Touch 'n Go Sdn Bhd memohon maaf di atas…
Seterusnya


5. Cadangan: Mohon penyusunan semula lorong Touch ‘n Go & SmartTAG bagi mengelakkan kesesakan trafik dari tol jalan duta arah utara.


Mohd Nasir Din 13/05/2016

Untuk makluman, pihak PLUS sedang menjalankan kerja-kerja penambahan tiga (3)…
Seterusnya


6. Cadangan: Mohon laluan lurus Lebuhraya Karak.


Beras Pulut 10/02/2016

Terlebih dahulu pihak LLM mengucapkan terima kasih atas keprihatinan berhubung…
Seterusnya


7. Cadangan: Mohon laluan lurus Lebuhraya Karak.


Beras Pulut 10/02/2016

Terlebih dahulu pihak LLM mengucapkan terima kasih atas keprihatinan berhubung…
Seterusnya


8. Pertanyaan: Mohon pihak Touch ‘n Go membaik pulih sistem e-statement.


Ibrahim Yaacob 23/10/2015

Mohon menghubungi TNG Careline sekiranya terdapat kelewatan memuat naik transaksi…
Seterusnya


9. Cadangan: Mohon mempertimbangkan pembayaran tol untuk orang OKU.


Mohamed Daud 24/08/2015

Kerajaan pada masa kini tidak memberikan sebarang rebat/ pengecualian tol…
Seterusnya


10. Cadangan: Mohon pembesaran stesen minyak Petronas R&R Gambang.


Beras Pulut 10/07/2015

Untuk makluman, jumlah pengguna lebuh raya meningkat melebihi 70% daripada…
Seterusnya