|
Kontraktor Berjaya |
ZINS SECURITY SERVICES SDN BHD |
|
Nilai |
|
|
Tarikh Mula Jualan Dokumen |
21.03.2024 |
|
Tarikh Tamat Jualan Dokumen |
17.04.2024 |
|
Tender / Sebutharga Adalah Dipelawa kepada |
Tawaran ini adalah dikeluarkan secara terbuka kepada Syarikat Bumiputera dan Bukan Bumiputera yang berkelayakan dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah Kod Bidang: 220801 – Kawalan Keselamatan yang mana pendaftarannya masih berkuat kuasa. |
|
Jenis |
Sebutharga |
|
Kategori |
Bekalan Perkhidmatan |
|
Syarat Pendaftaran |
- Pelawaan adalah terbuka kepada Syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang 220801 – Kawalan Keselamatan untuk mengambil bahagian di dalam pelawaan ini.
- Syarat-syarat, arahan dan maklumat lanjut mengenai pelawaan ini adalah dijelaskan di dalam Dokumen Tawaran dan boleh diperolehi di alamat sepertimana yang dinyatakan di atas.
- Sekiranya berminat untuk menyertai Sebut Harga tersebut, Dokumen Sebut Harga boleh diperoleh setelah membuat bayaran sebanyak RM50 (Ringgit Malaysia: Lima Puluh Sahaja) dengan bayaran hendaklah dibuat atas nama Ketua Pengarah LLM menggunakan ‘LLM Payment Gateway Service’ di laman web rasmi LLM iaitu melalui pautan pembelian online yang dipaparkan dalam iklan ini. Sebarang pertanyaan mengenai pembelian boleh menghubungi talian 03-8738 2501 (En Azizan) / 03-8738 3016 (Nurida) daripada Bahagian Kewangan dan Pengurusan Aset).
- Bukti bayaran hendaklah diemel ke kutipan@llm.gov.my dan Nurida@llm.gov.my bagi tujuan pengeluaran resit dan penyediaan Dokumen Sebut Harga. Resit pembayaran hendaklah dikemukakan kepada pihak LLM semasa mengambil Dokumen Sebut Harga tersebut;
- Dokumen Tawaran akan dikeluarkan kepada wakil syarikat yang telah diberi kuasa dengan sepenuhnya sahaja. Untuk maksud ini, wakil syarikat dikehendaki membawa bersama-sama Surat Perwakilan Kuasa dan mengemukakan salinan asal Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan Malaysia yang masih berkuat kuasa dan satu salinan pendua bagi sijil-sijil berkenaan serta bukti pembayaran pembelian dokumen semasa mengambil Dokumen Tawaran; dan
- Pihak Lembaga Lebuhraya Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah atau mana-mana tawaran.
*PERHATIAN:
Sila cetak resit bayaran sebagai bukti apabila mengambil dokumen di kaunter Bahagian Kewangan dan Pengurusan Aset, Tingkat 1, Blok B, Ibu Pejabat LLM, Kajang, Selangor. Pihak Lembaga Lebuhraya Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah atau mana-mana tawaran.
|
|
Lawatan Tapak |
Tarikh: Tempat: TIADA Masa: 8:00 AM |
|
Lain-Lain Keperluan |
- |
|
Tempat Dokumen Dijual |
Bahagian Kewangan & Pengurusan Aset (BKPA) LLM |
|
Masa Pembelian Dokumen |
Isnin - Jumaat 8:30 AM - 4:00 PM |
|
Harga Dokumen |
|
|
Bayaran Atas Nama |
KETUA PENGARAH LEMBAGA LEBUHRAYA MALAYSIA |
|
Tempat Tutup Tender/Sebutharga |
Bahagian Kewangan & Pengurusan Aset (BKPA) LLM |
Tarikh dan Waktu Tutup |
2024-04-17 |