Portal Rasmi

LEMBAGA LEBUHRAYA MALAYSIA

Hotline Info Trafik: 1800-88-7752 Tel: 603-8738-3000

Tender/ Sebutharga

SH: 10/1/5/22 CADANGAN PERKHIDMATAN PENYENGGARAAN SISTEM PERAKAM WAKTU BERELEKTRONIK E-KEHADIRAN DAN SISTEM AKSES PINTU DAN PERKAKASAN DI IBU PEJABAT LEMBAGA LEBUHRAYA MALAYSIA UNTUK TEMPOH 3 TAHUN (2022-2025)

Tarikh Mula Jualan Dokumen 20.05.2022
Tarikh Tamat Jualan Dokumen 01.06.2022
Tender / Sebutharga Adalah Dipelawa kepada 210103 DAN 210104
Jenis Sebutharga
Kategori Kerja
Syarat Pendaftaran

 

1. Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor yang berpengalaman, berkelayakan dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) dalam negeri yang sama dengan lokasi kerja sahaja yang layak untuk mengambil bahagian (Arahan Perbendaharaan PK 2.1 para 7.(iii)(a) (3) bagi melaksanakan kerja-kerja berikut:

2. Kontraktor yang berminat dan memenuhi syarat yang ditetapkan hendaklah melengkapkan Borang Pendaftaran yang dinyatakan dalam iklan ini dipautan https://www.llm.gov.my/index.php/swasta/tender_tawaran iaitu

 https://forms.gle/podGkSSmq6JeQbiC9  . Hanya penama yang tercatat di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan Malaysia yang dibenarkan mendaftar. Tempoh Borang Pendaftaran secara maya dibuka dipautan tersebut di portal LLM adalah seperti berikut:

Tarikh: 17 Mei 2022 hingga 24 Mei 2022 

Masa: Tamat pada 4.30 petang (24 Mei 2022)

3. Hanya kontraktor yang LAYAK SAHAJA (memenuhi syarat yang ditetapkan) akan menerima pautan taklimat secara maya pada 25 Mei 2022 jam 10.00 pagi melalui emel yang didaftarkan. Hanya penama di dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan Malaysia sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat sebutharga. Wakil selain daripada penama adalah tidak dibenarkan. Maklumat di dalam Dokumen Tawaran akan mengatasi maklumat di dalam slide taklimat/video taklimat. LAWATAN TAPAK TIDAK DIWAJIBKAN. Walaubagaimanapun, kontraktor digalakkan untuk membuat lawatan tapak atas tanggungjawab sendiri dan berhubung terus di talian 03-8738 3034/3037 (Bahagian Teknologi Maklumat, LLM) untuk tujuan tersebut.

4. Harga dokumen adalah sebanyak RM50.00 setiap naskah dan tidak dikembalikan. Bayaran hendaklah dibuat atas nama Ketua Pengarah LLM dengan menggunakan ‘LLM Payment Gateway Service’ di laman web rasmi LLM iaitu melalui pautan pembelian online yang dipaparkan dalam iklan ini. Hanya kontraktor yang LAYAK SAHAJA (memenuhi syarat yang ditetapkan) akan menerima Payment Code untuk pembelian online. Sebarang pertanyaan mengenai pembelian boleh menghubungi talian 03-8738 3033/3106 (Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak)

5. Sila cetak resit bayaran sebagai bukti apabila mengambil dokumen di kaunter Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak, Tingkat 1, Blok A, Ibu Pejabat LLM, KM 6, Jalan Serdang-Kajang, 43000 Kajang, Selangor. Nombor telefon untuk dihubungi: 03-8738 3033/3106 (Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak). Kontraktor atau wakil kontraktor yang sah hendaklah sentiasa mengambil perhatian dan mematuhi langkah-langkah pencegahan COVID-19 yang ditetapkan oleh KKM dan MKN. Dokumen Tawaran akan dikeluarkan kepada wakil kontraktor yang telah diberi kuasa dengan sepenuhnya sahaja. Untuk maksud ini, wakil kontraktor dikehendaki membawa bersama-sama Surat Perwakilan Kuasa dan mengemukakan salinan asal Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Kementerian Kewangan Malaysia yang masih berkuatkuasa serta bukti pembayaran pembelian dokumen semasa mengambil Dokumen Tawaran.

6. Dokumen Sebutharga yang telah siap diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga di alamat Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak, Tingkat 1, Blok A, Ibu Pejabat LLM, Kajang, Selangor sebelum atau pada 30 Mei 2022 jam 12.00 tengahari. Lembaga Lebuhraya Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah atau mana-mana tawaran. 

Lawatan Tapak Tidak Diwajibkan
Lain-Lain Keperluan
-
Tempat Dokumen Dijual Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak, Tingkat 1, Blok A, Ibu Pejabat LLM, KM 6, Jalan Serdang-Kajang, 43000 Kajang, Selangor
Masa Pembelian Dokumen Isnin - Jumaat 8:30 AM - 4:30 PM
Harga Dokumen
RM 50.00
Bayaran Atas Nama Ketua Pengarah LLM
Tempat Tutup Tender/Sebutharga Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak, Tingkat 1, Blok A, Ibu Pejabat LLM, KM 6, Jalan Serdang-Kajang, 43000 Kajang, Selangor
Tarikh dan Waktu Tutup 2022-06-03

*Nota : Untuk harga dokumen RM0.00/diberikan secara percuma, tiada pembayaran diperlukan.