Portal Rasmi
| Kontraktor Berjaya | ENHANCE FORWARD SDN. BHD |
| Nilai |
|
| Tarikh Mula Jualan Dokumen | 16.06.2020 |
| Tarikh Tamat Jualan Dokumen | 25.06.2020 |
| Tender / Sebutharga Adalah Dipelawa kepada | Tender adalah dipelawa kepada Kontraktor-Kontraktor yang berkelayakan dan berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) untuk membuat tawaran bagi kerja berikut: |
| Jenis | Tender |
| Kategori | Kerja |
| Syarat Pendaftaran |
1) CIDB Gred G4 Kategori ME Pengkhususan E02 Dan E11 Mempunyai Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) 2) Syarat-syarat, arahan dan maklumat lanjut mengenai pelawaan ini adalah dijelaskan di dalam Dokumen Tender dan boleh diperolehi di alamat sepertimana yang dinyatakan di atas. 3) Dokumen Tender akan dikeluarkan kepada wakil syarikat yang diberikuasa dengan sempurna sahaja. Untuk maksud ini, wakil syarikat dikehendaki membawa bersama-sama Surat Perwakilan Kuasa dan mengemukakan sijil asal Perakuan Pendaftaran CIDB, Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih berkuatkuasa dan satu salinan sijil-sijil berkenaan semasa membeli Dokumen Tawaran. 4) Pihak Lembaga Lebuhraya Malaysia tidak terikat untuk menerima tawaran yang terendah atau mana-mana tawaran. 5) Bagi urusan lawatan tapak oleh penama, kontraktor hendaklah berhubung terus dengan Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak, Lembaga Lebuhraya Malaysia untuk tujuan tersebut. 6) Rakaman/slide taklimat hanya akan diemelkan kepada syarikat yang telah membeli dokumen tawaran. 7) Maklumat di dalam Dokumen Tender akan mengatasi maklumat di dalam rakaman/slide taklimat.
*PERHATIAN: Kontraktor atau wakil kontraktor yang sah hendaklah sentiasa mengambil perhatian dan mematuhi langkah-langkah pencegahan COVID-19 yang ditetapkan oleh KKM dan MKN.
|
| Lawatan Tapak | Bagi urusan lawatan tapak oleh penama, kontraktor hendaklah berhubung terus dengan Bahagian Ukur Bahan Dan Kontrak, Lembaga Lebuhraya Malaysia untuk tujuan tersebut. *PERHATIAN: Kontraktor atau wakil kontraktor yang sah hendaklah sentiasa mengambil perhatian dan mematuhi langkah-langkah pencegahan COVID-19 yang ditetapkan oleh KKM dan MKN. |
| Lain-Lain Keperluan | - |
| Tempat Dokumen Dijual | Bahagian Ukur Bahan dan Kontrak, Tingkat 1, Blok A, Ibu Pejabat LLM, Kajang, Selangor |
| Masa Pembelian Dokumen | Isnin - Jumaat 8:30 AM - 4:30 PM |
| Harga Dokumen |
|
| Bayaran Atas Nama | Bayaran hendaklah dibuat atas nama Ketua Pengarah LLM dengan menggunakan Bank Draf/Wang Pos/Kiriman Wang. Bayaran secara tunai tidak diterima. |
| Tempat Tutup Tender/Sebutharga | Jam 12.00 Tengah hari, Bahagian Ukur Bahan dan Kontrak, Tingkat 1, Blok A, Ibu Pejabat, Lembaga Lebuhraya Malaysia, Wisma Lebuhraya, KM.6, Jalan Serdang-Kajang, 43000 Kajang, Selangor. | Tarikh dan Waktu Tutup | 2020-07-07 |