Portal Rasmi

LEMBAGA LEBUHRAYA MALAYSIA

Hotline Info Trafik: 1800-88-7752 Tel: 603-8738-3000

Arkib

Bil. Pertanyaan/Cadangan Maklumbalas
1. Pertanyaan: Proses kerosakan SmartTAG yang dalam tempoh warranty perlu menunggu selama sebulan untuk pembaikan.


Noraini Hizam 09-Jun-2016

Pihak Touch 'n Go Sdn Bhd memohon maaf di atas…
Seterusnya


2. Cadangan: Mohon penyusunan semula lorong Touch ‘n Go & SmartTAG bagi mengelakkan kesesakan trafik dari tol jalan duta arah utara.


Mohd Nasir Din 13-May-2016

Untuk makluman, pihak PLUS sedang menjalankan kerja-kerja penambahan tiga (3)…
Seterusnya


3. Mohon laluan lurus Lebuhraya Karak.


Beras Pulut 10-Feb-2016

Terlebih dahulu pihak LLM mengucapkan terima kasih atas keprihatinan berhubung…
Seterusnya


4. Cadangan: Mohon laluan lurus Lebuhraya Karak.


Beras Pulut 10-Feb-2016

Terlebih dahulu pihak LLM mengucapkan terima kasih atas keprihatinan berhubung…
Seterusnya


5. Pertanyaan: Mohon pihak Touch ‘n Go membaik pulih sistem e-statement.


Ibrahim Yaacob 23-Oct-2015

Mohon menghubungi TNG Careline sekiranya terdapat kelewatan memuat naik transaksi…
Seterusnya


6. Cadangan: Mohon mempertimbangkan pembayaran tol untuk orang OKU.


Mohamed Daud 24-Aug-2015

Kerajaan pada masa kini tidak memberikan sebarang rebat/ pengecualian tol…
Seterusnya


7. Cadangan: Mohon pembesaran stesen minyak Petronas R&R Gambang.


Beras Pulut 10-Jul-2015

Untuk makluman, jumlah pengguna lebuh raya meningkat melebihi 70% daripada…
Seterusnya


8. Cadangan: Mohon tambah lorong SmartTAG di Lebuhraya SHAHPADU.


Hj. Azman Shah 20-Jan-2015

Untuk makluman, Syarikat Konsesi Lebuhraya NNKSB dalam perancangan untuk menambah…
Seterusnya